Możemy porozmawiać o wyborze platformy sklepu, wdrożeniu marketplace oraz reklamie.

RedProjekt SHOPonline MarketPlace

Istnieją rozwiązania tanie ale czasochłonne – Wybierasz hosting, domenę, instalujesz usługę i pozostaje się uczyć – powodzenia 🙂. My skupimy się na rozwiązaniu gotowym, intuicyjnym w przystępnej cenie. „NAM ZALEŻY NA SZYBKIM WDROŻENIU ,a zaoszczędzony czas przeznaczymy na „naukę„, ale pamiętaj dobierzemy taką platformę by była najkorzystniejsza dla Ciebie.

Budowa sklepu internetowego to proces, który wymaga zarówno wiedzy technicznej, jak i zrozumienia biznesu e-commerce. Chcesz stworzyć sklep od podstaw korzystając z kodowania, czy raczej użyć gotowych platform?

My skupimy się na „GOTOWCU” a Ty się przekonasz, że ani to drogie, ani trudne.

Sklep „postawiony” i co dalej?

  • Marketing i promocja
  • Obsługa klienta
  • Optymalizacja UX i konwersji
  • Automatyzacja procesów
  • Analiza i skalowanie biznesu
  • Testowanie nowych rynków – ekspansja międzynarodowa.

Koszt budowy i prowadzenia sklepu internetowego zależy od wielu czynników, takich jak wybór platformy, funkcje, marketing i obsługa logistyczna. Można jednak dostosować budżet do swoich możliwości.

TAK! Można wystartować z niskim budżetem (~1000-2000 zł), korzystając z gotowych rozwiązań i własnych działań marketingowych. Koszty rosną, gdy zaczynasz skalować biznes i inwestować w reklamy oraz automatyzację. Masz jakiś określony budżet? Chcesz zacząć oszczędnie czy inwestować w rozwój?

To od Ciebie będzie zależało co zrobimy na „już” a co zostawimy na „później” a może Sam będziesz chciał dalej budować Swoją markę.?




Sprzedaż LIVE, czyli sprzedaż na żywo poprzez transmisje wideo, zyskuje ogromną popularność na całym świecie, a zwłaszcza w Azji i Europie. Wpływa na to kilka czynników, takich jak większe zaangażowanie klientów, interaktywność oraz możliwość natychmiastowego zakupu.

📌 Chiny – lider globalnego rynku, gdzie platformy jak Taobao Live czy Douyin (TikTok) generują miliardy dolarów przychodów.
📌 USA i Europa – rozwój na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz dedykowanych platformach jak Selmo czy Livescale.
📌 Azja Południowo-Wschodnia – intensywny wzrost na Shopee Live, Lazada Live i innych platformach.

Zdecydowanie tak! Raporty wskazują, że sprzedaż na żywo będzie jednym z głównych trendów w e-commerce w najbliższych latach, a marki, które skutecznie wdrożą ten model, zyskają przewagę konkurencyjną. I to możemy wdrożyć a jako platformę wybierzemy SELMO – która jest wiodącym instrumentem LIVE.

Czego możesz oczekiwać względem sklepu
  1. Zakup domeny i certyfikatu SSL
  2. Wdrożenie „silnika” Twojego sklepu
  3. Integrację z BaseLinker
  4. Import produktów lub wdrożenie nowych
  5. Integrację bramki płatniczej
  6. Optymalizacja i test sprzedaż/zakup
Czego możesz oczekiwać względem BaseLinker
  1. Wdrożenie
  2. Optymalizacja
  3. Integracje
  4. Budowa szablonu marketplace
  5. I cała reszta 🙂
Budowa Twojego konta na portalach społecznościowych
  1. Profil Facebook w tym FanPage
  2. Frofil Instagram
  3. Profil TikTok
  4. Wdrożenie i content
Instrumentalizacja Google
  1. Analytics, wdrożenie
  2. Merchant Center, wdrożenie
  3. Google ADS, wdrożenie kampanii reklamowej – przygotowanie contentu.
Czego możesz oczekiwać względem marketplace
  1. Wdrożenie wybranego marketplace (allegro, olx, taniey, erli)
  2. Masz już wdrożone – będziemy optymalizować szablon
  3. Inne marketplace? Ok, będziemy się uczyć…
Czego możesz oczekiwać względem multimediów
  1. Projekt logo
  2. Projekt faviconu
  3. Projekt grafik startowych
  4. Projekt bloków banerowych
  5. Projekt rolek FB, Instagram, TikTok
A może youtube?
Marketing, integracja, hurtownie